Новини

AI for NATURE SCHOOL HACKATHON

Спасяване на природата чрез използването на AI е предизвикателство, пред което ще се изправим на 18 и 19 февруари 2021 в гимназията. Днешният свят се опитва да навлезе в света на изкуствения интелект и това вече е факт. Независимо дали става въпрос за нов Amazon Echo, автономни автомобили или може би новият робот Boston Dynamics […]

ERASMUS+ FUTURE CITIES СТАРТИРАМЕ ДИГИТАЛНО

Екипите от ученици и учители от пет държави, включени в проекта FUTURE CITIES – Гърция, Хърватия, Румъния, Полша и България организираха първата онлайн конференция по проекта. Основните теми, разгледани по време на това мероприятие са: представяне на държавите, градовете и училищата; обучение за създаване на дигитални карти на зелените зони в града; инструкции за включване […]

ГИМНАЗИСТИ ПРЕЗЕНТИРАТ ПРОЕКТИ ПО ЗАДАНИЕ НА SCALE FOCUS

Процесът на обучение в Професионална гимназия по компютърно програмиране и иновации включва серия от проектни дейности заедно с компаниите партньори. Настоящата проектна дейност с випуска в десети клас е свързана със задание, поставено от #ScaleFocus. Учениците трябваше да разработят приложение корпоративно в GitHub и днес презентират пред представители на компанията. В този процес те придобиват […]

СТАРТИРАМЕ ОБУЧЕНИЕ ПО ЯПОНСКИ ЕЗИК

Професионална гимназия по компютърно програмиране и иновации стартира обучение по японски език благодарение на Японска фондация /Japan Foundation/. Преподавател ще бъде Елеонора Колева, която има дългогодишна практика на преводач и преподавател. Японска фондация /Japan Foundation/, която е държавна и се занимава с разпространението и популяризирането на японския език и култура, представи платформата, чрез която ще […]

ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ПЪРВИТЕ ЗАВЪРШИЛИ УСПЕШНО IT ESSENTIALS

Професионална гимназия по компютърно програмиране и иновации работи по програмите на CISCO Academy. Първият випуск на гимназията приключи обучението си с изпит в две части върху курса IT Essentials. Този курс покрива основите на компютърния хардуер и софтуер. Завършилите курса ще могат да описват вътрешните компоненти на компютъра, да асемблират компютърна система, да инстали­рат операционна […]

CODE CRISTMAS 21

На 21.12.2020 г. в ПГКПИ се проведе коледно състезание CODE CHRISTMAS 21! Училищното състезание стана традиция за Гимназията и е част от иновативната програма на ПГКПИ. Учениците се състезаваха в 3 направления – английски език, математика и програмиране. Участваха всички ученици на ПГКПИ. Поздравления за високите резултати и честито на най-добрите! Наградени ученици!

НАЙ-УСМИХНАТИЯТ КЛАС В ГИМНАЗИЯТА СПЕЧЕЛИ НАГРАДА

За седма  поредна година Сдружение „УСМИВКА“   с подкрепата на  Община Бургас  организира Национален конкурс на тема „Най-усмихнат  клас на България 2020 – заедно срещу КОВИД 19“ – да кажем СТОП на заразата със Сдружение „УСМИВКА“ –   от 20.09.2020г.  до 15.11.2020г. Конкурсът  се проведе  в 6  категории. Целта на  конкурса тази година  е една по-добра и […]

ОБУЧЕНИЕ НА AZ-900 ЗА УЧИТЕЛИ И СТУДЕНТИ

Microsoft AZURE Fundamentals EXAM Това обучение е организирано за учители и студенти, които искат да демонстрират основни познания за облачните услуги и как тези услуги се предоставят с Microsoft Azure. Съдържанието на обучителните ресурси е предназначен за кандидати с нетехнически умения като тези, които се занимават с продажба или закупуване на облачни решения и услуги […]

DIGIMATH КЛАСИРАНИ В СЪСТЕЗАНИЕ ПО ДИГИТАЛНА МАТЕМАТИКА

За трета поредна година ще проведем състезанието свързано с дигитална математика. Каним учениците от VIII до X клас да участват в състезание, свързано с математика, технологии и програмиране на 5 декември 2020 година от 16,00 часа онлайн на сайта digimath.codingburgas.org. Състезанието е спонсорирано от DEVA Broadcast и е освободено от такси и дарения. В състезанието участваха 150 ученици […]

ПРОДЪЛЖАВАМЕ РАБОТА ПО ПРОЕКТА ОБРАЗОВАНИЕ ЗА УТРЕШНИЯ ДЕН

Продължаваме да развиваме дигиталните умения на учениците. Днес се нуждаем  от разгръщане на хоризонта и запознаване с широк спектър от дигитални възможности. Основна дейност по проекта в гимназията е насочен към графичен и 3D дизйн, компютърни мрежи, дизайн и проектиране. Учителите новатори в гимназията разработиха дигитално образователно съдържание, което използваха в образователния процес. Добрите педагогически […]